Monday, April 20, 2009

FinancialView_Take a Break...Business News 1...

Hello guys... Take a break for a while... Kat sini aku juz nak inform pd saper2 yg berniat + bermimpi + bersungguh2 utk menukar handphone lama @ tak cukup baru kpd handphone yg baru yg baru keluar dr kotak handphone, aku kat sini nk cadangkan korang yg berperasaan demikian agar pegi kedai handphone kt mane2 cheq harga dlu, then bagitau aku model ape yg korang beria sgt nak tu... Manalah tau harga yg aku tawarkan lg 'mengejutkan' korang... Maksud aku insya Allah lg murah dr kedai yg korang tgk larr... Tp klu kt kedai tu lg murah, korang angkat jela... Tp klu nk bandingkan harga, boleh contact aku... Semua model insya Allah ada... Notis ini diutamakan kpd mereka yg berada di sekitar Pantai Timur, tp klu korang kt Lembah Klang ke, Lembah Pantai ke, Utara Semenanjung ke, Selatan Malaysia ke, Selatan Thai ke, sumer bolehlaa... Orait setakat nie saja dulu 'Take a Break'... Kita jumpa lg di lain masa... Adios!!!

2 Comments:

At Wednesday, June 24, 2009 3:06:00 AM , Blogger LaiLa isabeLLa said...

bley tau harga terkini iphone...hihii..

 
At Wednesday, June 24, 2009 5:53:00 AM , Blogger mizie's life said...

hahaha...lawatilah laman sesawang maxis...hihi

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home