Friday, April 24, 2009

TraveLogue_School Holidays on Its Way...Langkawi, Here I Come...

Hello guys... School holidays juz around da corner again... If I'm not mistaken, there's only another 2 weeks 2 go before da school having da holidays... Dats mean 7th of April is da last day... Hmmm tp xpasti pulak berapa lama sekolah akan bercuti... Tp memandangkan senarai jemputan kenduri yg memenuhi ruangan meja di ruang tamu rumahku, mebi cuti skolah nie sebulan kot... Hehe...

Tapi papepun, yg paling menggembirakan ialah cuti skolah kali ney, aku akan gi Langkawi... Klu org lain lebih ghairah klu nk ckap sal travel luar dr Malaysia, kali nie aku nk btaw nape aku hepi sgt nk gi Langkawi ney... Actually da most important reason adalah aku sndiri da 20 tahun xgi sane... Hmm lame kan... 1st and 4 da last time pegi masa umur 5 tahun dats mean tahun 1989... Wah!!! Belom '90an pun lagi... Jadi, sudah pasti pelbagai perubahan dan kemajuan yg akan aku bakal saksikan nnt...

2 Comments:

At Wednesday, June 24, 2009 3:02:00 AM , Blogger LaiLa isabeLLa said...

so,ape prubhan di p.langkawi..?

 
At Wednesday, June 24, 2009 5:37:00 AM , Blogger mizie's life said...

xde perubahan sgt...tp bley ar tgk dataran lang...hihi...tapi xsempat gi underwaterworld...wuwuw

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home