Monday, June 8, 2009

LifestyleFashionista_8 June...Juz Having Rest...So Tired...

8 Jun... Harini barulah aku dapat merasakan nikmat rehat... 3 hari sebelum ini amat2 kritikal dan memenatkan seluruh anggota badanku...
________________________________________________________________
5 Jun... Harini majlis persandingan dan kenduri umah isteri Abdul Haffiz Zakaria (classmate and schoolmate Sekolah Kebangsaan Bukit Payong 1994 - 1996)... Majlis bermula jam 3 petang dan berakhir jam 5 petang... Tapi aper yg memenatkan dan sedikit pressure ialah majlis ney adalah 1st majlis yg aku kena jadi pengapit... Huhu... Tapi bahagian makanan sgt best sbb dpt makan sumer benda yg ader kat atas meja makan beradab utk pengantin... Pengantin kan xmakan sgt... So, org laen jelaa yg mengabeskan sumenya...
6 Jun... Harini kena in-charge majlis persandingan dan kenduri Nazlia (adik Arni Nazira) dan Wan Khaidir yang berlangsung di Noor Arfa Batek Gallery di Chendering... Majlis bermula jam 10 pagi dan berakhir 6.45 petang... Event ney aku in-charge ngan Joe dan Wan... Makan2 best tapi aper yg memenatkan minda ialah melayan kerenah tuan2 dan puan2 tetamu yang hadir utk berkaraoke... Macam2 hal...
6 Jun... Berakhir majlis Nazlia dan Wan Khaidir, aku bergegas ke TTC... Sesampai jer kat sana, aku terus ajak Syakir utk pegi minum... Baru jer pas order, Mr.Nazuhar call aku mintak aku dtg ke umah abang beliau utk in-charge karaoke utk ahli keluarga beliau... Jam pada waktu itu menunjukkan 7.45 malam... Aku terus bergegas ke sana... Buat2 semua keje, tengok2 jam da kul 12.15 pagi... Waktu tu ahli keluarga Mr.Nazuhar tgh meeting utk majlis keesokannya... Knala tunggu sampai diorang abez meeting... Sambil tu kna melayan kerenah anak2 Mr.Nazuhar dan sepupu2nya... Pada ketika itu, hanya aku, Wan dan Aben sahaja yg ader... Jam 2.30 pagi barulah dapat beredar dari umah abg Mr.Nazuhar di Pasir Panjang itu...
7 Jun... Harini majlis menyambut menantu abg Mr.Nazuhar... Aku kena hadir di umah berkenaan jam 10 pagi... Keje tak banyak sangat so bleylaa rilex sket2... Tapi klu duk saje2 ney pun penat jugak... Harini dipenuhi dgn makan dan minum air... Yang in-charge utk majlis ini ialah aku, Mat Jang, Aben dan Wan... Majlis berakhir jam 5 petang... Namun hanya dapat pulang selepas jam 6.30 petang setelah mengemaskan semua barang2 sound system yang digunakan di situ...
8 Jun... Seharian tido dan rehat... Recharge balik tenaga utk digunakan pada keesokan harinya... Hehe...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home