Friday, September 4, 2009

LifestyleFashionista_Aduhai Kehidupan...Tolong Tenangkan Aku...

Bulan Ramadhan Al - Mubarak yang penuh dengan keberkatan dan kerahmatan semakin menuju penghujungnya... Bulan Syawal yang penuh keindahan dan keceriaan semakin hampir untuk tiba... Aduhai... Menuju kepada itu, aku semakin tertekan...Aarrggghhhhhh macamana ney... Kenapa..??? Tolong tenangkan aku...!!!
Aduhai... Baru baju melayu sahaja yang dah tersedia... Baju untuk raya baru ada sehelai... Seluar langsung tak beli lagi... Kasut..?? Selipar..?? Macamana nakbeli kalau dah asyik terperap jer kat umah..??? Rambut pun sama... Belum potong pun lagi... Aduhaii banyaknya perkara yang masih belum terbuat... Penat dan letih otak aku dibuatnya... Xkan taknak sambut raya dengan sempurna kot tahun ney...??? Tolong tenangkan aku...!!!
Tapi aper yang lebih menyerabutkan fikiran dan melemaskan jiwa adalah keadaan Neo aku di bengkel yang masih belum terusik... Aaarrrggggghhhhhh..!!!! Giler ah diorang ney... Lembap nak mampus buat kejer... Akibatnya, aku jugak yang tanggung... Sudah 3 minggu lebih atau lebih tepat lagi 23 hari kereta aku tersadai di bengkel tuh... Nak maki pun tak boleh sebab bulan puasa kenala bersabar... Maki dalam hati jelaa... Tolong tenangkan aku...!!!

10 Comments:

At Saturday, September 05, 2009 2:11:00 AM , Blogger cz said...

thanks for being my folower...slmt berkenaln jua

 
At Saturday, September 05, 2009 3:03:00 AM , Blogger LaiLa isabeLLa said...

hape lar u ney,dgn cara maki kete u buley siap ek..jum3,isnin ney g shopping:)

 
At Saturday, September 05, 2009 3:55:00 AM , Blogger mizie's life said...

alah x maki pun...saje jer tulis...ahakzz

 
At Saturday, September 05, 2009 8:02:00 PM , Blogger LaiLa isabeLLa said...

owhhh..hihii,

 
At Saturday, September 05, 2009 11:30:00 PM , Blogger mizie's life said...

hurmmm...

 
At Tuesday, September 08, 2009 6:18:00 PM , Blogger LaiLa isabeLLa said...

skg mesti da tenang ek,bju raya da setle...hihii.

 
At Tuesday, September 08, 2009 11:14:00 PM , Blogger mizie's life said...

hehe ok ar...thanx ek..

 
At Tuesday, September 08, 2009 11:30:00 PM , Blogger LaiLa isabeLLa said...

it's ok..

 
At Wednesday, September 09, 2009 4:28:00 PM , Blogger mizie's life said...

bler plak lg psney..?

 
At Wednesday, September 09, 2009 6:29:00 PM , Blogger LaiLa isabeLLa said...

haar,psney what..??

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home